WERKEN BIJ ESSILORLUXOTTICA

EssilorLuxottica Group is een beursgenoteerde wereldmarktleider in het fabriceren en distribueren van monturen en brillenglazen. Sinds 2018 hebben Essilor en Luxottica hun krachten samen gebundeld. Essilor biedt levensverbeterende zichtoplossingen door hoogwaardige brillenglazen te ontwerpen, te produceren en te distribueren. Luxottica is gespecialiseerd in het ontwerpen, produceren en distribueren van mode-, luxe- en sportbrillen. Het portfolio omvat eigen merken zoals Ray-Ban, Oakley, Giorgio Armani, Oliver Peoples en Chanel. Door onze expertise in lenstechnologie en brillenproductie te combineren, kunnen we ons dagelijks inzetten voor de missie: ‘See more, be more’.

Werken bij de EssilorLuxottica Group betekent werken binnen een innovatieve organisatie met een sterk internationaal karakter. EssilorLuxottica Group is aanwezig in meer dan 150 landen en telt in totaal meer dan 180.000 medewerkers.

OPENSTAANDE VACATURE

Wij hebben momenteel een openstaande vacature voor:

MEDEWERKER CUSTOMER INTERACTION CENTER
 

Word jij blij van klantcontact? Heb jij een vlotte persoonlijkheid? Wil je graag het beste voor de klant? Dan hebben wij een vacature voor jou waar jij gelukkig van wordt!

DEFUNCTIE

Een functie als Customer Interaction Center medewerker biedt een variërende dag, eigen verantwoordelijkheid, zelfstandigheid en natuurlijk ook een topsfeer omdat je in een team tercht komt waar mekaar helpen en - uiteraard - de klantverwachting overtreffen centraal staan! Als medewerker customer service beheer je samen met je collega’s en de verkoopsverantwoordelijke een groep klanten.
 

  • Je handelt telefonisch vragen van klanten af met betrekking tot (elektronische) orders, retourzendingen en glasproducten.
  • Je volgt de procedures om juiste en tijdige orderverwerking te realiseren. Het verwerken van binnenkomende orders gaat via de beschikbare kanalen als het elektronisch bestelsysteem, e-mail, telefoon of post.
  • Je benadert ook proactief de klant om te kijken of er wensen zijn en je speelt hier adequaat op in.
  • Je signaleert relevante opmerkingen van klanten naar jouw verantwoordelijke en het sales team.
  • Je verwerkt retourzendingen.
  • Je informeert klanten over diensten, campagnes, trainingen en producten.
  • Je bent proactief in het adviseren van marketingacties en trainingsmodules.
JOUW PROFIEL ENVAARDIGHEDEN
 
  • Je bent bezig met een opleiding optometrist/optiek of hebt deze succesvol beëindigd OF je hebt heel sterke interesse in de optiekwereld.
  • Je bent bereid te werken in een 39u stelsel (fulltime) of in een 4/5de tewerkstelling.
  • Je bent zowel mondeling als schriftelijk communicatief vaardig. Kennis Frans en/of Engels is een pluspunt!
  • Je bent een prettige gesprekspartner en commercieel.
  • Je bent zelfstandig, flexibel, nauwkeurig, klantgericht en accuraat.
  • Je kunt goed luisteren en je kunt je concentreren in een ruimte waar meer collega`s aan het werk zijn.
  • Je bent iemand die veranderingen/innovaties binnen jouw vakgebied ter harte neemt.
  • Je wil graag trots zijn op jouw vak.
WAT BIEDEN WIJ?


Essilor biedt een mooie zelfstandige functie in een dynamisch internationaal bedrijf met een informele en open werksfeer. Binnen de afdeling CIC (customer service) werk je in een ervaren en gemotiveerd topteam. We bieden jou de mogelijkheid je verder te ontwikkelen. Daarnaast bieden we een modern en uitstekend pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden

MEER INFORMATIE OVERDE FUNCTIE?
 
  • Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Rudi De Sterck , Customer Interaction Center Manager Belux, bereikbaar op telefoonnummer +32 498 477219
  • Of stuur je cv met motivatiebrief naar R.Desterck@deceunynck.be

PLAATS TEWERKSTELLING: 1190 Vorst (Brussel) – 1082 Sint Agatha Berchem (einde 2023)