Innovatie

Werkelijke innovatie is degene die u waarneemt en goedkeurt.

 

LIVEOPTICS

Ons innovatieproces, geïnspireerd door en voor uw leven

Ze kunnen dan wellicht op elkaar lijken, maar niet alle glazen zijn op dezelfde manier gemaakt. Essilor-glazen zijn systematisch ontwikkeld, getest en gevalideerd door mensen zoals u*. Omdat we alleen innovaties willen creëren die relevant voor u zijn, is de toewijding van Essilor® aan innovatie rondom u gebouwd. Het is uw erkenning die onze innovaties valideert.

 

GEÏNSPIREERD DOOR UW LEVEN

80% van de informatie die u ontvangt, komt binnen door uw ogen en 40% van uw hersenactiviteit is gericht op het zicht. Daarom zijn kwalitatief hoogwaardige glazen zo belangrijk en dat is ook de reden waarom Essilor er constant naar streeft om alle complexe facetten van het zicht aan te pakken.

U woont niet in een laboratorium en daarom werk essilor samen met brildragers om hun kijkgewoontes te onderzoeken en onze producten te testen in levensechte situaties. In ons HouseLab™ en CarLab™ voeren wij een groot aantal tests uit om te observeren en te documenteren hoe u loopt, rijdt, zelfs kookt en reageert op schermen in dagelijkse levensechte situaties.

Vrouw die Essilor-glazen draagt terwijl ze haar kind vasthoudt

 

GECREËERD MET GEAVANCEERDE TECHNOLOGIEËN

Onze onderzoekers verzamelen uw fysiologische biometrische en gedragsmatige gegevens en maken specificaties die in overeenstemming zijn met de behoeften van elk persoon ten aanzien van zicht en houding. Dit wordt gedaan op een multi-sensorische manier door middel van digitale technieken, zoals 3D virtual reality en simulaties.

Essilor technologieën vrouw fotografe

 

ONS DOEL? DAT U ONZE AANWEZIGHEID NIET OPMERKT

Alvorens de laatste innovatie te lanceren, worden tests uitgevoerd onder brildragers om er zeker van te zijn dat de prestaties goed door u worden beoordeeld en voldoen aan uw behoeften en uw levensstijl. Omdat het enige bewijs van het nut ervan voor de brildrager afkomstig is van de drager zelf, voert Essilor sinds 2004 systematisch tests onder dragers uit voor de toonaangevende merken Varilux, Crizal en Xperio® alvorens deze op de markt te brengen.

man surf Essilor

MAAKT U OOK DEEL UIT VAN ESSILORS INNOVATIEPROCES ?

14.185 mensen

hebben de Essilor-glazen in levensechte situaties getest en beoordeeld

18.981 mensen

hebben de brillenglazen van Essilor getest

312 onderzoeken

van Essilor-glazen uitgevoerd met consumenten

EEN VOLLEDIG ASSORTIMENT MET OPLOSSINGENTOEGEWIJD AAN HET ZICHT VAN ELK INDIVIDU

Elk glas dat we maken is een combinatie van meerdere elkaar aanvullende technologieën die :

  • uw zicht corrigeren
  • uw ogen beschermen tegen licht
  • de helderheid verhogen

Een opticien vinden

Haal een Essilor-briloplossing bij een partner-opticien.